nl

Hoe werkt het

Reserveer een telefonische vergadering of een Event zonder gedoe via 0800 0156. Met een Event bereikt u moeiteloos honderden mensen via de telefoon ongeacht tijd en plaats. Een Event kan snel worden georganiseerd zonder investeringen. Een Event wordt onder andere ingezet bij persconferenties, informatievoorziening bij reorganisaties, publicatie van kwartaal- en jaarcijfers en productintroducties.

Bij een groot Event helpen wij u bij de planning, voorbereiding en uitvoering. We nemen u bij de hand zodat u zich volledig kunt richten op uw boodschap en uw publiek. U kunt er voor kiezen om de deelnemers zelf te laten inbellen of u laat ze door ons bellen. Na de introductie geeft u uw presentatie en is er meestal na afloop een begeleide vragenronde.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden of direct reserveren, neem dan contact op via 0800 0156.


Voordelen

Of u nu regelmatig of incidenteel vergadert, met de eenvoudige conferencing diensten van KPN Event & Conferencing brengt u snel en betrouwbaar mensen samen.


  • Professioneel advies: Wij helpen u bij het plannen en voorbereiden van uw call. In geval van een Event (grote groepen), begeleiden wij bijvoorbeeld de vragenronde, introduceren de spreker(s) en zetten de deelnemers in luister- of spreekstand. Door de professionele voorbereiding en uitvoering kunt u rekenen op een perfect en soepel verloop van uw bijeenkomst.
  • Visuele ondersteuning: Verlevendig uw Event met een real-time PowerPoint presentatie (KPN WebShow). Of zendt uw Event live uit via Internet (Webcast).
  • Vergroot uw bereik: Met onze oplossingen bereikt u met één call gelijktijdig uw doelgroep. Bijvoorbeeld ideaal bij een analisten call of reorganisatie. Ook internationale deelnemers kunnen gratis of tegen lokaal tarief inbellen.
  • Afgestemd op uw wensen: U kunt er voor kiezen om de deelnemers zelf te laten inbellen op de vergadering of u laat ze door ons bellen (uitbelvergadering). Deelnemers kunnen zich naar keuze vooraf registreren voor een perfecte deelnemerslijst na afloop.

Faciliteiten

Onze conferencing diensten bieden een uitgebreide set van faciliteiten die u helpen uw Event tot een succes te maken. Wij faciliteren Events van 15 tot meer dan 500 deelnemers. Ook voor een kleiner Event of vergadering kunt u bij ons terecht. Bij het reserveren helpen wij u graag bij het maken van een keuze uit de beschikbare faciliteiten.


  • Telefonisch reserveren: Het reserveren van een telefonische vergadering kan via 0800 0156. U ontvangt een bevestigingsmail waarin onder andere het inbelnummer en de toegangscodes staan.
  • Veilig deelnemen: Op het afgesproken tijdstip bellen u en de deelnemers naar het inbelnummer en toetsen de unieke toegangscode in. U vergadert zo gemakkelijk en veilig.
  • Internationale toegang: Bespaar op internationale gesprekskosten: alle deelnemers kunnen gebruik maken van een telefoonnummer in het land waar ze verblijven.
  • Volledige begeleiding: Uw Event wordt vanaf het begin tot eind begeleid door ons. Aan het einde begeleiden wij een eventuele vragenronde (Question & Answer). Het Event kan zowel in het Nederlands als in het Engels worden uitgevoerd.
  • Ruggespraak met de spreker(s): Wij hebben tijdens het Event via een aparte lijn contact met de spreker(s). Zo kan het Event ad-hoc worden aangepast aan uw wensen.
  • Event Viewer: U krijgt in één oogopslag een totaalbeeld van alle deelnemers en van wie zich aanmelden bij de vragenronde.
  • KPN WebShow: Ondersteun uw Event met een PowerPoint presentatie om uw boodschap te versterken. Ook op smartphones en tablets.
  • Registratieservice: Deelnemers schrijven zich vooraf in op een webpagina. Voordelen:
    • Snellere toegang tot het Event.
    • U hebt de juiste persoonsgegevens in de Q&A (vragenronde) en deelnemerslijst.
  • Geluidsopname: Na afloop van het Event is een geluidsopname beschikbaar middels een beveiligde link. Handig voor deelnemers die het Event gemist hebben en u kunt de opname zelf bewaren in uw archief om aan wetgeving te voldoen.

Tegen meerprijs verkrijgbaar:

  • Uitbelvergadering: Alle deelnemers worden door ons gebeld, tegelijkertijd of één voor één. Deelnemers hebben zelf geen inbelkosten.
  • Transcriptieservice: Een letterlijke verslaglegging en uitwerking van het Event. U ontvangt de transcriptie per e-mail.
  • Replay: De geluidsopname is na afloop gedurende een maand te beluisteren door naar een telefoonnummer te bellen. Handig voor deelnemers die het Event gemist hebben.
  • Ontvangst door de operator: Deelnemers die inbellen, worden ontvangen door ons en daarna in de wachtstand geplaatst. Bij binnenkomst registreren wij de naam van de deelnemers. De naam wordt na afloop gebruikt in de deelnemersrapportage en voor een goed verloop van de vragenronde.
Onze Events zijn verkrijgbaar in vier pakketten met een vaste prijs: Small (15-100 deelnemers), Medium (tot 200 deelnemers), Large (tot 500 deelnemers) en Mass (meer dan 500 deelnemers). Wij bieden ook de mogelijkheid om per minuut af te rekenen. Enkele van bovengenoemde faciliteiten zijn dan tegen meerprijs verkrijgbaar.

Samen met u vinden wij de Event-oplossing die u het beste past. Neem via 0800 0156 contact op voor meer informatie of voor een vrijblijvende aanbieding.

Event
pakket
Event
per minuut
Telefonisch
vergaderen
Aantal deelnemers ± 15 tot
500+
± 30 tot
500+
3 tot
±30
Telefonisch reserveren
Deelnemen met
toegangscode
Internationale toegang
Volledige begeleiding -
Ruggespraak
met de spreker(s)
-
Event Viewer Meerprijs -
KPN WebShow Meerprijs -
Registratieservice Meerprijs -
Geluidsopname Meerprijs Meerprijs
Uitbelvergadering Meerprijs Meerprijs Meerprijs
Transscriptieservice Meerprijs Meerprijs Meerprijs
Replay Meerprijs Meerprijs Meerprijs
Ontvangst
door operator
- Meerprijs -

Aanvragen

Voor het reserveren van een telefonische vergadering of Event kunt u contact opnemen via:

Telefoon: 0800 0156
E-mail: conferencing@kpn.com

Operatorassistentie en klantenservice is beschikbaar op:
  • werkdagen van 07.00 tot 23.00 uur;
  • zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en
  • zondag van 14.00 tot 22.00 uur.
Openingstijden op bijzondere dagen:
  • gesloten op de volgende feestdagen: nieuwjaarsdag, 1e paasdag, 1e pinksterdag en 1e kerstdag;
  • zaterdag openingstijden (09:00 tot 18:00 uur) op 2e paasdag, Hemelvaartsdag, 2e pinksterdag en 2e kerstdag en
  • standaard openingstijden op: Goede Vrijdag, Koningsdag, Bevrijdingsdag.

Veelgestelde vragen

Event Call is bedoeld voor het op afstand, via de telefoon communiceren naar een grote groep mensen. Voorbeelden zijn het informeren van medewerkers bij een reorganisatie, het presenteren van een nieuw product aan distributiepartners, publicatie van kwartaal en jaarcijfers en productintroducties of een Investor Relations Call waarbij bedrijfsresultaten worden toegelicht aan investeerders.

Bij een Event Call worden alle verbindingen opgezet via de operator van KPN. Naar keuze kunnen deelnemers zelf inbellen of door ons worden gebeld. Uw toehoorders worden standaard in luisterstand geplaatst. Via een toetscombinatie op hun telefoon kunnen zij kenbaar maken dat ze iets willen vragen. Wij nodigen deze vragenstellers dan één voor één uit hun vraag te stellen. Zo komt uw boodschap goed over én is er ruimte voor interactie met uw publiek.

Telefonisch vergaderen is in te zetten voor vergaderingen tot ongeveer 30 personen. Echter, de praktijk heeft uitgewezen dat vergaderen met meer dan 15 personen ten koste gaat van de vergaderkwaliteit. In dat geval adviseren we Event Call. Deze dienst is uitermate geschikt op het informeren van grote groepen. Wij zullen de vergadering volledig begeleiden waardoor u zich alleen hoeft te richten op uw presentatie.

Door gebruik te maken van de Registratieservice. Wij zorgen voor een webpagina waar deelnemers zich kunnen inschrijven. Na inschrijving ontvangen deelnemers een persoonlijke identificatiecode voor toegang tot uw Event. Het voordeel is dat u vooraf een goed beeld heeft van de deelnemers. Daarnaast kunnen deelnemers sneller inbellen zodat u op tijd kunt starten met uw presentatie.

De kosten van een Event Call zijn afhankelijk van een aantal factoren: het aantal deelnemers, tijdsduur, of u buitenlandse deelnemers heeft, etcetera.
Wij doen u graag een vrijblijvende aanbieding.

U kunt ervoor kiezen om de deelnemers één voor één te laten bellen door ons. Uit ervaring is gebleken dat dit de opkomst verhoogt. Bijkomend voordeel is dat de deelnemers zelf geen inbelkosten hebben.

U kunt uw vergadering woordelijk laten vastleggen. Uw vergadering wordt opgenomen en vervolgens uitgeschreven door ons. Deze zogeheten Transcriptieservice is mogelijk in zowel het Nederlands als Engels. Naar wens ontvangt u binnen 1,2 of 5 dagen de transcriptie per email.

U kunt ook kiezen voor een geluidsopname. Na afloop van uw vergadering of Event ontvangt u als organisator per e-mail een link. De opname is gedurende één maand te beluisteren. U kunt deze link zelf aan anderen ter beschikking stellen. Gedurende de tijd dat de URL beschikbaar is kunt u de opname downloaden en als MP3- bestand opslaan.

Ja, dat kan. KPN WebShow maakt het mogelijk op afstand real-time te presenteren via een beveiligde internetverbinding.

Er zijn Global Access inbelnummers beschikbaar in meer dan 50 landen. Internationale deelnemers kunnen hierdoor tegen lokaal tarief inbellen. Zo besparen ze op de gesprekskosten.

Staat uw vraag er niet bij? Bel de klantenservice op 0800 0156 (vanuit het buitenland +31 88 11 88 770) of mail naar conferencing@kpn.com.

Openingstijden klantenservice

Operatorassistentie en klantenservice is beschikbaar op:
  • werkdagen van 07.00 tot 23.00 uur;
  • zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en
  • zondag van 14.00 tot 22.00 uur.
Openingstijden op bijzondere dagen:
  • gesloten op de volgende feestdagen: nieuwjaarsdag, 1e paasdag, 1e pinksterdag en 1e kerstdag;
  • zaterdag openingstijden (09:00 tot 18:00 uur) op 2e paasdag, Hemelvaartsdag, 2e pinksterdag en 2e kerstdag en
  • standaard openingstijden op: Goede Vrijdag, Koningsdag, Bevrijdingsdag.